Nauka Jazdy | Jazdy dodatkowe Warszawa bródno | Jazdy doszkalaj¹ce Warszawa bródno | Doszkalanie Warszawa | Skoda Fabia | Jazdy doszkalaj¹ce | Jazdy doszkalaj¹ce Warszawa | Warszawa | jazdy dodatkowe warszawa | Fabia 1.2 TSI | Dodatkowe szkolenia  | Kat.B | Jazdy doszkalajace odlewnicza | TSI | Prawo jazdy B | Egzamin | Auto | Prawko | Autodoszkalanie | szkolenia | Doszkalanie przed egzaminem | Instruktor nauki jazdy  | elka "L" | Skoda na egzaminie  | skoda turbo | jazdy doszkalaj¹ce doszkalanie | Fabia benzynowa | Odlewnicza | Bródno | jazdy doszkalaj¹ce warszawa odlewnicza | trasy odlewnicza | Bia³o³êka | Tarchomin | ¯oliborz  | Bemowo | Bielany | Jazdy | Egzamin
Doszkalanie Warszawa, jazdy doszkalaj¹ce Skoda Fabia, Warszawa, godziny doszkalaj¹ce, doszkalanie Skoda Fabia, nauka jazdy na Fabii, doszkalanie Fabia, nauka jazdy Skoda Fabia, Warszawa jazdy doszkalaj¹ce, doszkalanie na prawo jazdy Warszawa, jazdy Skoda Fabia, jazdy doszkalaj¹ce w Warszawie, doszkalanie jazdy, Skoda Fabia 1.2 TSI, Skoda, Fabia 1.2 TSI, jazdy dodatkowe na Fabii, jazdy doszkalajace Skoda, jazdy doszkalaj¹ce Fabia, jazdy Skoda fabia, Warszawa Skoda
www.doszkalanie.edu.pl

Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Warszawa. Rondo na ul. Broniewskiego , czyli skrzyżowanie ul. Broniewskiego i Armii Krajowej.
Egzamin na ul. Powstańców Śląskich 127.
WORD Bemowo (Warszawa)

- Rondo pod trasą Toruńską
- Duże rondo z sygnalizacją.
- Częste rondo na egzaminie.

Wyświetl większą mapę
Warszawa. Rondo. Skrzyżowanie ulicy Władysława Broniewskiego i Alei Armii Krajowej
                                     Trasa Toruńska - trasa szybkiego ruchu S8
Jak zawrócić na rondzie Broniewskiego i Armii Krajowej?
Zawracanie na rondzie pod Trasą S8.
Zawracanie na rondzie pod trasą Armii Krajowej.
Duże rondo na ul. Broniewskiego na Bemowie  (przystanek tramwajowy Park Olszyna)
Wyruszam z parkingu WORD Powstańców Śląskich, kieruję się do ul. Piastów Śląskich, następnie dwa razy skręcam w lewo i jadę ulicą Powstańców Śląskich. Mijam wjazd do Hipermarketu Carrefour Bemowo i dojeżdżam do skrzyżowania z sygnalizacją. Tu skręcam w prawo. Teraz jadę ul. Generała Stanisława Maczka do najbliższego skrzyżowania i skręcam w lewo w ulicę Lucjana Rudnickiego. Następnie prawym pasem przecinam ulicę Jana Kochanowskiego, przejeżdżam obok wjazdu na bazarek i dojeżdżam do ulicy Władysława Broniewskiego. Na skrzyżowaniu tym skręcam w prawo, przepuszczam pieszych i kieruję się w stronę dużego ronda pod wiaduktem Trasy AK / Trasy Toruńskiej - S8, ronda "Broniewskiego"


Zawracanie na skrzyżowaniu z ruchem okrężnym
Środek transportu przeznaczony do poruszania się po drodze, czyli mój pojazd przystosowany do nauki jazdy z podświetlonym plafonem „L” na dachu, zbliża się do ronda.

Ulica Broniewskiego jest dwukierunkowa, jednojezdniowa, dwupasmowa i szeroka.  Ma po jednym pasie w każdym kierunku ruchu, jest on znacznej szerokości i nieformalnie wszyscy tworzą tu dwa pasy. Mieszczą się dwa samochody, więc zgodnie z prawem o ruchu drogowym, mamy dwa pasy ruchu. Czyli jadą dwa rzędy samochodów, co czasami bywa niebezpieczne, ale generalnie dwie osobówki mieszczą się.

Chcąc, więc zawrócić na rondzie trzeba z odpowiednim wyprzedzeniem, przejechać od prawej strony pasa i przysunąć się do osi jezdni. Czyli, tak jakby zmienić pas.
Manewr ten nie może zaskoczyć kierujących jadących z tyłu i nie powinien zmusić ich do zmiany prędkości lub hamowania.
Z zachowaniem szczególnej ostrożnoœci, sygnalizując, przemieszczamy się do osi. Kiedy podjedziemy do œrodka, kierunkowskaz wyłączamy.
Po zajęciu odpowiedniego miejsca na pasie, jeszcze zanim dojedziemy do ronda, napotykamy po prawej stronie sygnalizację świetlną.

To nie jest jeszcze sygnalizacja świetlna regulująca ruchem ronda. To sygnalizacja wzbudzana przez nadjeżdżające tramwaje. 
Przed torowiskiem zaczynają się pasy do ronda.
Chcąc wykonać podwójny manewr skrętu w lewo, czyli manewr zawracania. Postępujemy tak jak przy skręcie w lewo.
Upewniamy się o bezpiecznej możliwości wykonania manewru, sygnalizując wjeżdżamy na lewy pas ruchu.

Tramwaj ma zakaz ruchu, więc stoi.

Gdybyśmy jechali bez zatrzymywania na światłach, proszę nie zwlekać ze zmianą pasa.
Robimy to przed torowiskiem, na nim lub zaraz za nim. Później będzie ciągła linia.


Jedziemy lewym pasem z kierunkowskazem. Obserwujemy sygnalizację.
Obserwowana sygnalizacja to sygnalizatory S-1

Częstym błędem kursantów jest zła interpretacja sygnału żółtego. Zakazuje on wjazdu za sygnalizator.
Wyjątek to zaświecenie się tego sygnału w bezpośredniej bliskości innego pojazdu. Gdy zatrzymanie wymagałoby gwałtownego hamowania.

Proszę pamiętać! Gdy ujrzymy żółte światło, nie przyspieszamy a zwalniamy.

Gdyby nastąpiła zmiana sygnałów świetlnych. Zatrzymujemy się przed linią zatrzymania.
Tu również należy pamiętać o miejscu zatrzymania pojazdu przed torowiskiem, wyznacza je linia przerywana złożona z prostokątów.
Auto zatrzymujemy przed linią zatrzymania.

Druga sprawa, dalej migamy lewym kierunkowskazem, który najczęściej automatycznie wyłącza się podczas prostowania kół. To często umyka uczącym się.

Drugi raz skręcamy w lewo. Drugi raz włączamy kierunek.
Ruszamy.
Jak widać w chwili kiedy  nam zaświecił się sygnał zielony, to na dalszych sygnalizatorach pojawia się już sygnał czerwony z żółtym.
Można powiedzieć, że mamy zieloną falę :)

Jedziemy i zajmujemy pas do wyjazdu
z ronda.

Jadąc pasem lewym dalej wjeżdżamy
na pas środkowy. 

Zatrzymujemy się przed linią zatrzymania.

Jak widać dla nas nadawany jest sygnał czerwony?
W tym czasie jeżdżą samochody, rowerzyści i przechodzą piesi. My czekamy na fazę zieloną.


Częsty błędem kursantów w tym miejscu jest zatrzymanie się zbyt daleko od linii zatrzymania.

Rondo opuszczamy bez kierunkowskazu.
* Elki - potocznie samochody "L" do nauki jazdy.
rondo  | egzamin | bemowo | trasa toruńska | światła | skrzyżowanie | zawracanie na rondzie | wpadki na rondzie | kierunki na rondzie | miejsce zatrzymania | światła na rondzie | tramwaj | samochody | przepisy
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" *
Przygotowanie do ruszenia
 
Po zajęciu pasa środkowego można zmienić pas na prawy. O ile będzie taka możliwość.
Po zmianie sygnału, miarowo i dynamicznie ruszamy i rozpędzamy auto do 50 km/h.

Egzaminator powinien zauważyć, że el-kę egzaminacyjną da się żwawo dynamicznie i ekonomicznie rozpędzić.
 
- tu się znajdujesz
W trosce o najwyższy poziom obsługi jestem do Państwa dyspozycji od godziny 7.00 - 22.00 w dni robocze. Jeżeli mają Państwo pytania zachęcam do kontaktu lub korespondencji.
 
Zajęcia dostosowuję do Państwa indywidualnych potrzeb.

Realizuję na zamówienie;
                              - telefoniczne,
                              - e-mail,
                              - messenger
                              - sms 
      JAZDY DOSZKALAJĄCE
                 WARSZAWA
    HYUNDAI i20 1.2 MPI 85KM
            EGZAMINACYJNY
OSK-MODEL
                                  NIE ZWLEKAJ!
              ZADZWOŃ DO MNIE TERAZ
Ośrodek Szkolenia Kierowców
                     MODEL

    Strona firmowa szkoły nauki
     jazdy z którą współpracuję.
tel. +48 660 456 157
                        Instruktor Jacek Zdański
  Trasy egzaminacyjne;

ODLEWNICZA, BEMOWO
         RADAROWA
Polub MNIE NA FACEBOOKU
DZIĘKUJĘ ZA ZAINTERESOWANIE