Nauka Jazdy | Jazdy dodatkowe Warszawa bródno | Jazdy doszkalające Warszawa bródno | Doszkalanie Warszawa | Skoda Fabia | Jazdy doszkalające | Jazdy doszkalające Warszawa | Warszawa | jazdy dodatkowe warszawa | Fabia 1.2 TSI | Dodatkowe szkolenia  | Kat.B | Jazdy doszkalajace odlewnicza | TSI | Prawo jazdy B | Egzamin | Auto | Prawko | Autodoszkalanie | szkolenia | Doszkalanie przed egzaminem | Instruktor nauki jazdy  | elka "L" | Skoda na egzaminie  | skoda turbo | jazdy doszkalające doszkalanie | Fabia benzynowa | Odlewnicza | Bródno | jazdy doszkalające warszawa odlewnicza | trasy odlewnicza | Białołęka | Tarchomin | Żoliborz  | Bemowo | Bielany | Jazdy | Egzamin
Doszkalanie Warszawa, jazdy doszkalające Skoda Fabia, Warszawa, godziny doszkalające, doszkalanie Skoda Fabia, nauka jazdy na Fabii, doszkalanie Fabia, nauka jazdy Skoda Fabia, Warszawa jazdy doszkalające, doszkalanie na prawo jazdy Warszawa, jazdy Skoda Fabia, jazdy doszkalające w Warszawie, doszkalanie jazdy, Skoda Fabia 1.2 TSI, Skoda, Fabia 1.2 TSI, jazdy dodatkowe na Fabii, jazdy doszkalajace Skoda, jazdy doszkalające Fabia, jazdy Skoda fabia, Warszawa Skoda
www.doszkalanie.edu.pl
Nauka jazdy Warszawa
Jazdy doszkalające Skoda Fabia Warszawa
Jazdy dodatkowe Skoda Warszawa
- tu się znajdujesz

Szanowni Państwo, jeżeli zamieściłem zdjęcie z państwa wizerunkiem a nie wyrażacie zgody na publikację. Proszę o kontakt wraz z podaniem linka do tego zdjęcia. Zamieszczone zdjęcie zostanie usunięte.
Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Warszawa. Rondo na ul. Broniewskiego , czyli skrzyżowanie ul. Broniewskiego i Armii Krajowej.
Egzamin na ul. Powstańców Śląskich 127.
WORD Bemowo (Warszawa)

- Rondo pod trasą Toruńską
- Duże rondo z sygnalizacją.
- Częste rondo na egzaminie.

Wyświetl większą mapę
Warszawa. Rondo. Skrzyżowanie ulicy Władysława Broniewskiego i Alei Armii Krajowej
                                     Trasa Toruńska - trasa szybkiego ruchu S8
Jak zawrócić na rondzie Broniewskiego i Armii Krajowej?
Zawracanie na rondzie pod Trasą S8.
Zawracanie na rondzie pod trasą Armii Krajowej.
Duże rondo na ul. Broniewskiego na Bemowie  (przystanek tramwajowy Park Olszyna)
Wyruszam z parkingu WORD Powstańców Śląskich, kieruję się do ul. Piastów Śląskich, następnie dwa razy skręcam w lewo i jadę ulicą Powstańców Śląskich. Mijam wjazd do Hipermarketu Carrefour Bemowo i dojeżdżam do skrzyżowania z sygnalizacją. Tu skręcam w prawo. Teraz jadę ul. Generała Stanisława Maczka do najbliższego skrzyżowania i skręcam w lewo w ulicę Lucjana Rudnickiego. Następnie prawym pasem przecinam ulicę Jana Kochanowskiego, przejeżdżam obok wjazdu na bazarek i dojeżdżam do ulicy Władysława Broniewskiego. Na skrzyżowaniu tym skręcam w prawo, przepuszczam pieszych i kieruję się w stronę dużego ronda pod wiaduktem Trasy AK / Trasy Toruńskiej - S8, ronda "Broniewskiego"


Zawracanie na skrzyżowaniu z ruchem okrężnym
Obraz satelitarny skrzyżowania
Środek transportu przeznaczony do poruszania się po drodze, czyli mój pojazd przystosowany do nauki jazdy z podświetlonym plafonem „L” na dachu, zbliża się do ronda.

Ulica Broniewskiego jest dwukierunkowa, jednojezdniowa, dwupasmowa i szeroka.  Ma po jednym pasie w każdym kierunku ruchu, jest on znacznej szerokości i nieformalnie wszyscy tworzą tu dwa pasy. Mieszczą się dwa samochody, więc zgodnie z prawem o ruchu drogowym, mamy dwa pasy ruchu. Czyli jadą dwa rzędy samochodów, co czasami bywa niebezpieczne, ale generalnie dwie osobówki mieszczą się.

Chcąc, więc zawrócić na rondzie trzeba z odpowiednim wyprzedzeniem, przejechać od prawej strony pasa i przysunąć się do osi jezdni. Czyli, tak jakby zmienić pas.
Manewr ten nie może zaskoczyć kierujących jadących z tyłu i nie powinien zmusić ich do zmiany prędkości lub hamowania.
Z zachowaniem szczególnej ostrożności, sygnalizując, przemieszczamy się do osi. Kiedy podjedziemy do środka, kierunkowskaz wyłączamy.
Foto 2
Po zajęciu odpowiedniego miejsca na pasie, jeszcze zanim dojedziemy do ronda, napotykamy po prawej stronie sygnalizację świetlną.

To nie jest jeszcze sygnalizacja świetlna regulująca ruchem ronda. To sygnalizacja wzbudzana przez nadjeżdżające tramwaje. 
Foto 3
Przed torowiskiem zaczynają się pasy do ronda.
Chcąc wykonać podwójny manewr skrętu w lewo, czyli manewr zawracania. Postępujemy tak jak przy skręcie w lewo.
Upewniamy się o bezpiecznej możliwości wykonania manewru, sygnalizując wjeżdżamy na lewy pas ruchu.

Tramwaj ma zakaz ruchu, więc stoi.

Gdybyśmy jechali bez zatrzymywania na światłach, proszę nie zwlekać ze zmianą pasa.
Robimy to przed torowiskiem, na nim lub zaraz za nim. Później będzie ciągła linia.


Foto 4
Jedziemy lewym pasem z kierunkowskazem. Obserwujemy sygnalizację.
Foto 5
Obserwowana sygnalizacja to sygnalizatory S-1

Częstym błędem kursantów jest zła interpretacja sygnału żółtego. Zakazuje on wjazdu za sygnalizator.
Wyjątek to zaświecenie się tego sygnału w bezpośredniej bliskości innego pojazdu. Gdy zatrzymanie wymagałoby gwałtownego hamowania.

Proszę pamiętać! Gdy ujrzymy żółte światło, nie przyspieszamy a zwalniamy.

Gdyby nastąpiła zmiana sygnałów świetlnych. Zatrzymujemy się przed prawym sygnalizatorem.
Należy też pamiętać, że zmiana faz świetlnych może nastąpić w miejscu, w którym już nie będziemy widzieli prawego sygnalizatora. Wtedy obserwujemy ten powtórzony, za drogą. Ewentualne ostateczne zatrzymanie pojazdu powinno nastąpić przed przerywaną linią, widoczną na zdjęciu. To linia wyznaczająca pasy ronda.

Wjeżdżamy przy wyświetlonym sygnale zielonym. Zajmujemy lewy pas i przepuszczamy tramwaje z obydwu stron. Lewej i prawej.
Należy pamiętać o miejscu zatrzymania pojazdu przed torowiskiem, wyznacza je linia przerywana złożona z prostokątów. Auto zatrzymujemy przed linią zatrzymania.

Druga sprawa, dalej migamy lewym kierunkowskazem, który najczęściej automatycznie wyłącza się podczas prostowania kół. To często umyka uczącym się.

Drugi raz skręcamy w lewo. Drugi raz włączamy kierunek.

Kiedy tramwaje przejadą jedziemy za tory? Za torowiskiem zatrzymujemy się przed prawym sygnalizatorem, lekko pod kątem w lewo.
Zatrzymujemy się przed sygnalizatorem prawym, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby obserwować sygnalizator powtórzony, ten za drogą.
Ruszamy i zajmujemy pas do wyjazdu z ronda, prawy lub środkowy. Lewy służy do dalszej jazdy po obwiedni ronda.

Najlepszy wybór to jednak pas prawy. ( Brak kłopotów za rondem)

Rondo opuszczamy bez kierunkowskazu.

Jak widać dla nas nadawany jest sygnał czerwony?
W tym czasie jeżdżą samochody, rowerzyści i przechodzą piesi. My będziemy czekać na fazę zieloną.

Zatrzymujemy się tak, aby móc obserwować prawe światło.

Częsty błąd kursantów w tym miejscu - zatrzymują się tak, że nie widzą prawego światła.

Po zmianie sygnału, miarowo i dynamicznie ruszamy i rozpędzamy auto do 50 km/h.

Egzaminator powinien zauważyć, że el-ką egzaminacyjną da się pojeździć.

Niech inni w końcu przestaną skarżyć się na elki kursujące po ulicach i postrzegać je, jako zawalidrogi, hamowacze, utrudniacze, zagrożenie i traktować je tylko, jako niebezpieczeństwo na drodze.
* Elki - potocznie samochody "L" do nauki jazdy.
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
rondo  | egzamin | bemowo | trasa toruńska | światła | skrzyżowanie | zawracanie na rondzie | wpadki na rondzie | kierunki na rondzie | miejsce zatrzymania | światła na rondzie | tramwaj | samochody | przepisy
Foto 1
Skręt w lewo od przeciwnej strony
Broniewskiego 1 Broniewskiego 2 Broniewskiego 3
Broniewskiego 4 Broniewskiego 5 Broniewskiego 6
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" *
Jedziemy lewym pasem z kierunkowskazem
Do wyjazdu zajmujemy pas
    prawy lub środkowy
                  Opcja dla wprawnych.
      Zajmujemy pas prawy do wyjazdu.
Teraz rozpędzamy się i zmieniamy pas na
środkowy. Pas prawy za rondem jest do skrętu w prawo.
Uwaga na tramwaje!
drzewo strony
stat4u
[STRONA STARTOWA][O MNIE][OFERTA ][SKODA FABIA][TRUDNOŚCI ODLEWNICZEJ][TRUDNOŚCI BEMOWA][GALERIA][ŚWIATŁA ][POD MASKĄ ]
DZIĘKUJĘ ZA ZAINTERESOWANIE
                     Sz. Państwo,

W trosce o najwyższy poziom obsługi jestem do Państwa dyspozycji od godziny, 7.00 do 22.00. Zatem jeśli w trakcie przeglądania mojej strony mają Państwo jakieś wątpliwości i chcą się ze mną skontaktować lub po prostu zasięgnąć dodatkowych informacji to zachęcam do kontaktu lub korespondencji.
 
Zajęcia dostosowuję do Państwa potrzeb.
Realizuję na zamówienie;
                              - telefoniczne,
                              - e-mail,
                              - gadu-gadu 
       JAZDY DOSZKALAJĄCE
                 WARSZAWA
         SKODA FABIA 1.2 TSI
      
(Skoda egzaminacyjna)
OSK-MODEL
                                 NIE ZWLEKAJ!
              ZADZWOŃ DO MNIE TERAZ
Ośrodek Szkolenia Kierowców
                     MODEL

    Strona firmowa szkoły nauki
     jazdy z którą współpracuję.
  tel.+48 660 456 157
                             Instruktor Jacek Zdański
ODLEWNICZA, BEMOWO